plåtskåp....helt underbart!! tänk att man från en inredningsstil bara gliiiiider över till nästa........nu är jag såå trött på vårt lantliga hem, nu vill jag ha det mera rustikt med industrikänsla MEN har ju mina söta pärlspontväggar, öppna hyllor, snäckhandtag osv som jag bara måste tycka om *BLINK* och visst gillar jag det oftast men att se samma sak every day.........hmmm, men så är det ju för oss alla.........!
hur har ni det, är ni i harmoni med ert hem ?? eller är ni som jag som drömmer om förändringar allt emellanåt.............

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag drömmer aaaldrig... eller ? ;)

Tjohoo va kul att du är i bloggaretagen igen! Fine fine!
Superbra det blev med plåtskåpet där, perfekt!

/camilla
PS. Om lilldamen er menat sig till oss ikväll, och du int har annat för dig så är du och lillkillen oxå välkommna hit och tjabbla bort en stund med mig :)

Lantliga drömmar sa...

Det blev ju perfekt med plåtskåpet där! Det är så snyggt!

Härligt att få titta in hos dig igen, jag har saknat din blogg och dig! :)

Och ja, jag är ju helnöjd med mitt hem, eller hur var det nu... ;) Jag bara drömmer om förändringar!!

Anonym sa...

Jag drömmer om förändringar hela tiden..är såå trött på allt :)
Varifrån kommer plåtskåpet?