har ju på gång och fixar upp datarummet lite......
en ny lampa är ett måste och vad är då bättre än att besöka loppis.....hittade först den vita och kände mej så där halv nöjd,
när jag sen såg den bruna på ett annat loppis sa det bara klick!
den ska fixas lite bara, mellanrummet på "tornet" ska bort och så ska den målas....
stod och velade mellan sprayflaskorna vid Prisma igår...
orange, röd, grå eller vit, usch ibland kan man inte bestämma sej
vad det blir får ni se sen, kan ju ändra ännu
den vita lampan sparar jag för framtida behov!

5 kommentarer:

klipposfia sa...

snygga lampor du hittat! loppis e bäst:) Missade att gratta till förra inlägget, är glad för er skull!!! sköt om er:)

Lantliga drömmar sa...

Den bruna lampan är ju så snygg! Av de färger du räknade upp skulle jag välja grått, men det ska bli spännande att se vilken färg den blir sist och slutligen! :)

Ivars sa...

Vilka fynd du hittat! O kul att se att andra också har saker på gång. Tack för din fina hälsning. Tro mig vi har inte alltid så roligt. Vi e precis som alla andra kan jag säga. Men jag skriver ju om de saker som gör mig glad.. Skön helg till er!

Anonym sa...

oj.
kul med fynd.
spännande att se vad den blir för färg.
orange är coolt.
blev dock för mycket i vårt kök,
men kanske kör jag med lite orange i kontoret.
annars kan man ju alltid ta till lite färg.

fin lördag.

Lantlig Längtan sa...

Vilken tuff lampa den bruna är...
Alltid kul med loppisfynd.
Blir spännande att se slutresultatet,
kommer att bli såå snyggt!
Tack för senast!
...jo, man borde nog träffas oftare :)
vi får sikta på nästa vecka.
Ha en bra påskvecka !!
kram