vår myskille fyller 2 år idag..........

en liten kille med egen personlighet som ibland förvånar oss alla!

lekrummet som ifjol, på veneziansk för att vara exakt, påbörjades har varit klart länge men inte fastnat på några kort.

det börjar redan bli slitet på ställen med nerrivna tapeter och små konstnärer som övar sej att måla lite överallt

men det andas bara livet vi lever!

"noice - förjudna skylten" funkar föga

och tallrikshyllan som är menad för böcker är för det mesta tom.......

vackert?.....not

hoppas ni får en trevlig vecka

njut av hur er dag ser ut idag, med el utan nerrivna tapeter

10 kommentarer:

Anonym sa...

CAISA K. sa...
Grattis till stora grabben!

Ah...
diggar ert lekrum,
rejäla ytor,
vackra möbler,
och fräckt med det röda som färgklick!

Isa fråga häromdan om int vi ska fa och lek med E snart?
Vi börjar ha dryft alla,
men kanske vi ses på torsdag?

Fin måndag/ camilla,
med äntligen uppklistrade tapeter ;)

Lantliga drömmar sa...

Grattisar till grabben! Tycker det var nyss du hade honom i magen! :)

Härliga röda detaljer i lekrummet som är så fint! :)

Skön vecka önskar en som helt saknar tapeter! ;)

Flickan på landet sa...

Oj oj oj va gulligt säger jag bara och jag kan inte annat än skratta åt vad du skriver. Oftast är ju hyllorna tomma och om noise skylten skulle hjälpa att sätta upp hade jag köpt en sån för länge sen :-)

Grattis till myskillen!!

Ps. Vi ses nog på torsdag ;-) ska bli kul!!!

Ulrika sa...

Åh va härlig rum o vilken söt prick du har ;)

Ha en fin vecka/ Ulrika

klipposfia sa...

Försensat grattis till småkusinen! Du tycker det ser slitet ut, jag ser bara att det ser piggt ut och man blir glad av bilderna:) alla grejer passar ihop så trevligt:)....annat än här....en nio åring som målar stooora bilder av kaniner och hästar som hon tapetserar med.....men trist vore det ju om alla ville som jag, va sku jag då fundera på?
Vi ses!

Lundagård sa...

Så snyggt! Härligt med rött och svart :-)
Och så stor kille ni fått, han var ju just liten bebis!

sabina sa...

Grattis till I!!

klipposfia sa...

Tack själv Maria! det var ju ni som gjorde kvällen:) synd att man int egentligen han prata så mycket så egentligen vet man int va folk håller på med i stugorna mer än före träffen:) men så e de då man e många:)skönt sportlov till er, om ni nu får nå sånt! annars ska ni ha det skönt iallafall!

Lantliga drömmar sa...

Jess, har sportlov för fullt! :)
Njuter till max, även om jag inte riktigt fattat det än. Skulle köpa bananer idag så jag har till mellanmål åt mig på jobbet... ;)
Jag känner att jag bara måste få fara till ikea nu då jag är ledig, men jag vet inte vem jag ska få med mig? Har fruktansvärd ikea-sjuka! :)

eirikas sa...

Ett sånt härligt och inbjudande lekrum!
Piggt med allt det röda!
I har förresten blivit en riktigt stor kille
- nyss låg han i vagnen...
GRATTIS i efterskott!