har alltid gillat denna utdragbara soffa från Ikea, tom gubben har varit svag för den - han som inte brukar lägga sej i ämnet inredning. nu har den, efter att vi tittat på den i flera år faktiskt, fått flytta hem till oss. hade jag varit riktigt envis hade vi köpt den svarta modellen, tycker den är häftigare - men jag lät gubben välja denna gång *smile*
är också väldigt svag för fotoväggar, de ger liv åt ett rum - korten alltså! vi börjar ha en hel del kort uppstoppade utmed väggarna här hemma


tack för alla gratulationer!

Ruth fyller två veckor idag och hon är så snäll och gosig, hela familjens favorit!!

3 kommentarer:

Linda sa...

vad är det med dendär soffan :) T ville också ha den när vi va ti ikea senast, men tyvärr fick den inte plats i bilen. så vi får ta det nästa gång istället.

jag hade återigen tänkt ordna en träff men just nu har ja inte en ledig minut på jätte länge. Har jobbat framför datorn 43 timmar redan denna vecka,jag börjar se dubbelt :P

Pernilla sa...

hejsan och tack för inbjudan.. Vilken förändring du skapat i ert hem.. Ska bli kul att se. Och hur söt är inte lilla Ruth då. kanske vi kommer ut nästa vecka om det passar..

Tjing tjing och trevlig helg

klipposfia sa...

Här är det storasyster som önskar soffan till sitt nya rum på vinden....så nog kommer den väl hit å:) Oj va Ruth liknar mommo sin! tycker jag ser drag av flera i er familj, kul:)