Vi har svarta soffor numera, känner att jag nått till det stadiet i livet då "sofföverdragstvättning" inte prioriteras så högt....

men visst syns fläckarna på de svarta också......förut var choklad tabu i soffan, nu får man inte dregla eller äta youghurt där *tuffa bud*

men till julen får det vita komma fram igen, jag vill ha en vit-grå jul i år, då plockar jag bort allt svart för en tid

japp, som ni märker kommer julkänslorna krypandes redan, och jag blir helt nostalgisk då jag tittar på gamla foton av hemmet då det mesta gick i vitt.........men vad kan man då svartsjukan slår i, tur att den går att bota för en tid!



2 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Häftigt att se svart hos er! Har liksom inte riktigt vant mig vid din svartsjuka än. :) Snyggt ser det ut på båda bilderna hursomhelst, både i vitt och i svart.

Anonym sa...

halloj,
gillar svarty och gillar vitt
båda bilderna är snygga på sitt sätt!
Får oxå en skön feeling
när jag tittar tillbaks på gamla bilder.

jag längtar såå till julen.
redan!
vill ha vitt, vitt och brunt
här hos oss!

snygg inpirationsbild ovan.
finns så mycket fint!