f i k a

hejsan svejsan, tänkte bjuda på fika inkommande torsdagkväll
(4.11, (VA då är det redan november, vi kan ju snacka jul)) hoppas nån har passligt att komma!
från klockan 18, man kommer då man hinner......
skulle va roligt att träffas igen, tycker det känns längesen.
satt och funderade på om man kunde ha nån pysselkväll men VAD skulle vi pyssla med.....
det är ju nog roligt att "bara" sitta och snacka också *LER*
har nån nåt förslag kan man ju hojta till
hur som helst, välkomna då till oss!!

13 kommentarer:

Linda sa...

jag kommer gärna...på tal om jul så har jag julfest iår, om nu ingen annan har planerat det redan :)

Anonym sa...

Tjohoo va kul,
tror jag har ledig kväll.
Pyssel kunde va riktigt kul,
men snacka är vi heller int dåliga på ;)

skön helg!

Lundagård sa...

Så kul, hoppas jag kan komma, har lite annat på torsdag men skall försöka möblera om :-).
Har också tänkt bjuda er till butiken någon kväll (hem till oss skall ni nog också få komma men barnen sover i köket än så det får vänta än ett tag)så då kan vi kolla med Linda vilken dag som passar för julfest så kanske jag kan ha lillajulfest eller något liknande. Trevlig hösthelg!

Mamsell Lufolk sa...

Men ååh, fika låter ju underbart! Hoppas jag kan komma, har flera kvällar upptagna redan, men, bloggträff kommer väl före allt annat? ;)

Lantliga drömmar sa...

Jag kommer nog om jag mår bra! :) Skulle vara kul att träffas igen!

klipposfia sa...

åååh! Seb e förstås på resa/kurs och kommer hem natten till fredag. Mor och far är i sverige....ser mörkt ut:( ska arbeta på att komma men det ser onekligen lite mörkt ut SUCK!

matilda sa...

så roligt, jag borde nog ha passligt och kommer gärna om det är ok att jag tar med saga för hennes far är ju på bygget!? kan meddela syster också :)

sabina sa...

Kul att det blir av med träff! Det borde passa mig med, den kvällen. Måste kolla i kalendern. Räkna med mig tills du hör annat. :)

Flickan på landet sa...

Åå va roligt med en träff. Torsdag borde nog passa mej bra :)Så om jag inte hör av mej kommer jag!!

Anonym sa...

Kul, jag kommer nog!!
Vi ser hur det blir med julfesten :)

eirikas sa...

Tjohej!
Det låter skoj med fika! Jag har annat program kl.18-19, men sticker mej in efter det!

matilda sa...

jag ursäktar mig såååå mycket, jag hade helt glömt bort att meddela att jag inte kunde komma heller! saga har varit förkyld, hon börjar nog vara bättre nu, men vi ville ju inte smitta ruth! och så är hon inte alltid så rolig att ha med den tiden på dygnet, det skulle nog inte ha blivit något nöje för mig, tyvärr! men bättre lycka nästa gång ;) hoppas ni hade det väldigt trevligt iallafall och skön allhelgona till er :)

Pernilla sa...

Stämmer in i syrrans ursäkt.. Hade dock ingen snuvig en men dock ingen som kunde passa barnen.. hoppas ändå ni hade det super trevligt. Kanske kan man komma en annan gång.. Ha en riktigt skön njutar helg med din fina familj..
Kram På er