d r ö m m a r

vi har ju alla våra drömmar....en av mina drömmar (jag har många) är nya soffor! längtan har funnits flera år men man slänger ju inte bara ut välfungerande, bekväma och relativt nya soffor bara för att man inte GILLAR dem..........så jag räknar med att befinna mej i drömstadiet ett antal år ännu.....


kramfors lädersoffor från Ikea skulle inte sitta dumt.....den till höger mäter hela 310 cm och skulle rymmas i vårt vardagsrum och det bästa med den är att man skulle bara behöva EN!

3 kommentarer:

matilda sa...

hoppas du får dina soffor en dag, men tills dess kan du tänka på hur billigt det är att bara drömma om de nya sofforna ;) vi beställde hem karlstad i läder från ikea och hoppas på att få hem den inom denhär månaden :)

Flickan på landet sa...

Läder vore nog jättepraktiskt med barn!!Ja, jag gillar verkligen min nya kamera =) Va kul att du ska jobba, känns faktist som lite lyxig egentid att jobba ibland..=0)

Minna sa...

Tack för din kommentar! :) Vilken fin blogg du har. Känner också igen soffproblem vill verkligen ha nya soffor till nya huset men som sagt välfungerande relativt nya soffor byter jag heller inte ut, så jag antar jag tröstar mig med ny klädsel :)

Ni får gärna titta in till bygget sen när det har börjat hända lite mera. Ska försöka komma mig till stranden nån dag har blivit lite lat, kanske vi träffas! :) Trevlig sommar!