En bukett med höst


Plockade in min första rönnbärsbukett idag. Ruth undrade varifrån jag har köpt de fina blommorna när hon kom hem från förskolan och såg den enkla buketten på köksön. Kanske hon blir som sin mamma och gillar höstfärger.

På tal om höstfärger så har du en chans att slippa billigt på en mini utfärd till Kuusamo den 10-11 September och vandra lilla björnrundan. Vi i folkhälsan ordnat denna resa och vi startar tidigt på lördag morgon och kommer hem på söndag kväll så inga arbetsdagar går till spillo. Info finns på FB "Folkhälsan i Esse, medlemmar". Kom med du också. Resans pris är 60 euro och ännu finns platser.

Nu ska jag fixa några tavlor medan Seth sover eftermiddagsvilan. Ikväll får jag några fina trossystar på besök och jag ser framemot en samtalsstund med dem! Tillsammans har vi ett litet projekt på gång som du får stifta bekantskap med närmare jul så håll ögonen öppna på bloggen i mitten av november. 

Inga kommentarer: