g r a n e n (med för få bollar om man frågar barnen)

Vi har en gran och katterna älskar den. Eller de älskar alla roliga bollar och tävlar om vem som får ner flest. Om de visste hur andras granar ser ut med mycket mera pynt och att det finns något som heter glitter så skulle de bli helt deppade och tycka att julen är orättvis. "Men det man inte vet något om - det lider man inte av" är min mans favorituttryck och det gäller väl också katter.

Ps. Dumle är slut vid prisma om ni ska ha till rocky road.
Är det nu jag ska önska alla som kikar in en god jul...eller kommer jag kanske ännu att skriva ett mera juligt inlägg. Den som lever får se...nu ska jag i varje fall provsmaka första biten av rockyn och försöka låta bli att ropa åt barnen som tydligen lider av "jag-vill-ha-julklappar-nu-och-fristar-alla-i-min-iver-och-driver-mamma-till-vansinne"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ps.Marshmallows e slut i hela nejden;)

maria sa...

De hann jag köpa ;-)