t a v l o r

Sista veckan innan jul.
Nån annan som inte riktigt hinner med?
På förmiddagen var jag till missionsmagasinet (tog dessa bilder i all hast klockan 8 imorse samtidigt som jag ramade in dem så ursäkta för oinspirerande bilder) och där var det full rulle! Så roligt att många kunder köper julklappar där och stöder LFFs verksamhet.
Denna fina ren finns att köpas och mycket, mycket mer!

Denna omtyckta tavla finns nu med svart botten (i A3). Ska sätta upp en i Ivars rum nu så fort jag får baken ur soffan.
...och tappa inte modet.
Ibland tappar jag detta mod som vi alla så väl behöver. Jag blir modlös och nedstämd över mänskligheten, över problemen som finns till höger och vänster. Ungdomar som mår pyton och så vidare....
Men då får jag lyfta blicken. Söka friden hos Herren.
Han ger mig av sin frid. Tack gode Gud!



*Med alla mina vägar är du förtrogen*

Detta var några av de tavlor som finns vid missionsmagasinet. Vi håller ju öppet idag, onsdag och torsdag 10-18. Lördag stängt!



Inga kommentarer: