hade tänkt...

Förra veckan hade jag tänkt blogga om den vackra dimman som omslöt landskapet. Dimman som var så vacker, mjuk och som suddade ut alla gränser.

Jag hade också tänkt blogga om våra nya kissor Bob och Mysan. Eller Bob och andra Bob som Seth sade till först då han tyckte att Mysan var ett krångligt namn.

Jag hade också tänkt blogga om missionsmagasinets almanackor för 2017. I år har vi också tryckt upp en uppsättning med finska almanackor så kom gärna in och köp av dessa! Vi har också mycket annat fint där så ett besök till missionsmagasinet lönar sig nu inför julen.
Jag hade också tänkt blogga om denna fina efterrätt som blev avslutning för min tid i folkhälsans styrelse...jag har prioriterat bort vissa saker för att kunna satsa mera på det jag verkligen brinner för.
...många bäckar små blir till en stor å...

 Hade också tänkt blogga om vår gamla fina gentleman som tagit emot de nya familjemedlemmarna på ett exemplariskt sätt. Heija Blixten.

Men istället för att blogga så har jag suttit och fixat nya tavlor till missonsmagasinet, lite grafiska julkort som ni snart kan köpa där och de sista "förberedelserna" innan boken kommer från tryckeriet.

Ska sätta upp lite tavelmodeller här också så ni kan beställa innan julen. Tänkte ta jullov från allt vad taveltillverkning heter från mitten av december eftersom det blev lite stressigt ifjol strax innan jul med det....



Inga kommentarer: