Alla dagar


Det blev inget långt blogginlägg om min träningsresa för tre veckor sen. Kanske det kommer en vacker dag. Vem vet! Inte har det heller blivit några inlägg om allt det som jag tycker att man borde skriva mera om på internet. Saker som berör tron.

Idag fick jag en ny påminnelse om att Gud har kontrollen både i stort och smått och det vill jag berätta om. Detta gäller bara en liten grej men som betyder mycket för mig. Nu till saken.

Jag har ju skrivit klart min bok och skickat in offert på en vald storlek. När offerten kom tänkte jag om! (Vilket rim). Det skulle vara en annan storlek - vilket resulterade i att jag fick ändra storlek på hela texten och ändra varje datum som är infälld som ett anfang (syns på bilden). Tråkgöra! Men vet ni vad. Nu först upptäckte jag att en dag saknades! Sista kvällen innan tryck,  ha haa. Snacka om Guds ledning. Detta skulle ha stört mig enormt mycket efteråt.

5 augusti kommer också att få en text. Inspirationen fick jag av Mikael Fältros predikan i söndags. Halleluja.




Inga kommentarer: