har vi inte för härliga tider......öppna små paket varje dag

4 kommentarer:

klipposfia sa...

ja varför har man inte en egen? kalender alltså:)med små lappar där det står t.ex idag behöver du inte tvätta kläder eller ledig dag på stan....hmmm...

Lantliga drömmar sa...

Mysigt! :) Gillar klipposfias tanke om lappar med befrielse från tråkiga hemuppgifter! :)

Själv öppnade jag idag trevligaste luckan hittills; vagnen och bilstolen är hemma nu äntligen! Nu är vi redo för babyn ;)

Lantliga drömmar sa...

Ja du, vi är nog fler som börjar bli nervösa... :) Har haft rejäla förvärkar ända sedan jag slutade med medicinen i fredags, men det verkar inte bli så mycket mer än så... Gubben vill få "överstökat" allt, medan jag aldrig vill det ska ske nåt; är så nervös hur jag ska klara av det hela! :) Men... Va ska int ja överleva, jag är ju inte den första, och garanterat inte den sista heller som ska genom en förlossning! :D
Bara babyn kommer ut levande och välmående är allt bra!

Ha det gott!

Flickan på landet sa...

Ja december är absolut den mysigaste o härligaste månaden :) Å du har det jämt så mysigt, så vill man få julkänsla ska man kika in hos er!!!!
hoppas vi syns på onsdag.