hmmm, jag e från Larsmo och bjöd hit bloggare till Tupperware...
inte riktigt sant men annars var ju reportaget ganska okej. Lite mörka bilder kanske med tanke på att en riktig fotograf var i farten :O) (jag mailade Malin efter träffen om att det hela började med att jag hälsade på Viveka och Sabina på Julmarknaden i november 2007 och bjöd dem, Camilla och Heidi Soch Larsmobon Nilla på AM party, därefter kom ju träffarna igång....det glömde jag helt att berätta på träffen)
nåja......nu ska jag rensa upp efter bakning.......och bara njuta av känslan att ha 5 jullimpor och tre skinkpajer i frysen och kex att knapra på.........
sen ska jag testa att smälta choklad och blanda salta nötter och russin i, låt stelna och sen bryta i lagom stora bitar...tror det är mums!
PS...bilden av Heidi och Emil blev ju mysig!!

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Mmm, det var en del saker som inte stämde, men... Så är det ju oftast, svårt att få allt att bli rätt! Förvånad blev jag ändå över att det bara var i princip du, Sabina å Viveka som pratat, men lika så bra det! ;)

Mums med jullimpor och skinkpaj, perfekt att ha i frysen! :)

Mamsell Lufolk sa...

Ja, och Mia sa nog också ngt hon inte hade sagt, men värre saker kan väl hända. :)

Gillar skarpt ditt förra inlägg! Så vill jag oxå ha det hos oss den dag vi får barn.

Flickan på landet sa...

Också en till som inte hade sagt att det diskuterasdes både "religion o barnuppfostran" på min träff...Det kom jag inte ens ihåg innan nån där sa det men skit samma, kul var det att läsa =) Fick ett gott skratt där på slutet...och bilden av Heidi å elias var ju jättefin!
Ser så mysigt ut med ert julbak, ska ta det imorgon, idag städar jag =)