imorse var vi ut på vår sedvanliga morgonpromenad och bara njöt av det otroliga vackra vädret....frost på gräsmattan och imma som steg upp ur ån......härligt! (telefonen får fortfarande tjänstgöra som kamera)
 
ikväll drog jag i en låst gymnasiedörr och konstaterade att vi har höstlov från ryskan. snopet stod jag där med nytvättat hår, rena byxor och klackskor helt i onödan.....DET KAN INTE FINNAS NÅN ANNAN MÄNNISKA PÅ DENNA JORD SOM ÄR LIKA GLÖMSK SOM JAG!  tror ni jag gjorde nåt annat roligt på min "egen tid", typ besöka nåt loppis, eller gå runt vid ljuvliga sunds trädgård ??
 
nix
 
raka vägen hem till esse och dricka en kaffe med gubben!

2 kommentarer:

Linda sa...

oj, va fin bild!

Tycker nog att du gott kunde ha strosat i nån affär i brist på ryskt prat!

fast ibland har man faktist inte lust alls...kanske det var bättre att få familjetid såhär i början på veckan.

Flickan på landet sa...

Härligt med morgonpromenad i höstvädret :) fniss för att åka hem på kaffe med gubben men ibland är det ändå bara bäst att vara hemma med familjen :)

Jodu...vi börjar bli lite "beroende" av att köpa hem gamla möbler. Det är bara så kul :)Vi var nog på Piteå havsbad också så barnen fick göra något riktigt kul...;)Så du inte tror att vi bara shoppar loss som galningar där..fniss...