s n o p e t


 
jag beställde nya, superbilliga, sängkläder från ellos för en tid sen....gissa om jag blev snopen då jag öppnade förpackningarna och det saknades dynöverdrag. hela sängförnyelsen tappade plötsligt sin tjusning. och att returnera är inte min grej, sånt unviker jag så långt det bara går (senaste jag returnerat nåt var för ett år sen när jag plötsligt hade 8 gardinlängder (av samma sort) till vardagsrummet, så kan det gå då man *klickar hem*)
nåja, vilken tur att det finns svarta dynöverdrag överallt att köpa, men visst känner man sig lurad...det är tydligen skillnad om man beställer två påslakanset eller bara två påslakan...gomorron yxskaft.
 
nåja, huvudsaken är att man får sova i lugn och ro hela nätter. det är väl ingen självklarhet. 
 
en ny lampskärm har vi också införskaffat till sovrummet, en billig ikea variant.....den får hänga här en tid nu har jag på känn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma hände mig,
Man är ju liksom van att det ska va allt i ett...