roliga(re) dagar

Mycket roligt har hänt den senaste veckan och dagarna har rusat iväg. I onsdags firade vi en pinfärsk 30-åring, Johanna, med knytkalas, umgänge, bastu och ett havsdopp. Till och med jag tog mej ett snabbt dopp i det iskalla vattnet. Det som var extra lyckat med detta överraskningskalas var att alla Johannas svägerskor från båda hållen hade planerat kvällen tillsammans + hennes "låtsassyster" (kusin) Malena. 

Här är Johanna i egen hög person. 

Vi passade på att ta en bild av svägerskorna från "vår sida" också. Lite skuggigt och så men annars bra! Tänk att jag, tack vare mina bröder, fått dessa kvinnor i mitt liv *tacksam*

Fredag - lördag blev det shopping med ett annat gäng i Umeå. En impulsresa som blev superrolig. På hemresan bokade vi en hytt där vi trängde in oss allihop och vilade trötta ben, ha haa....ålderstecken!? Bilen var proppfull med shoppingpåsar och små Ikea lådor så vi knappt rymdes och sitta på hemvägen, till all lycka hade vi en väldigt rymlig bil.

Hittade ett kort där vi alla fanns på samma bild. Publicerar detta olovandes så försvinner det så vet ni varför *blink*

Ja, det var förra veckan. Nu sitter jag här i soffan och min hjärna skriker efter samma mängd kolhydrater som jag intagit under de 5 senaste dagar *suckar djuuupt*. Varför blev man inte som en kanin som bara älskar grönsaker. Eller som min man som får nog efter två chokladbitar.

Nåja, man får väl göra det bästa med det man har och är.

Inga kommentarer: