Kanelbullens dag

Kaffe och en färsk kanelbulle vid urbanlife&coffe. Så fin start fick jag denna soliga dag! Bilden är tagen av Inga som bakar bakverken där och hon är bara så duktig!

Denna morgon är steget med ett ganska långvarigt projekt ännu närmare slutmålet. Jag pratar om en antologi som utkommer i mitten av November. Det är ett projekt med 21 andra skribenter (kvinnor) som skrivit personliga texter om tron och himlalängtan...nu när vi har samlat ihop allt material så kan vi konstatera att boken blir läsvärd. Verkligen! Ni kan nu redan tänka ut åt vilken kvinna ni vill ge boken i julklapp *blink*. Jag berättar mera om boken sen då den blivit tryckt så håll ögonen öppna!

Men nu uppstår ett tomrum efter detta bokprojekt som jag lagt ner ganska mycket tankeverksamhet på. Vad ska jag nu hitta på?


Inga kommentarer: