mysigt bakom draperiet


Vad har jag för intressen, frågade jag av mannen häromdagen och fick ganska givande "mitt i prick" svar. Det är betydligt roligare att höra andra sätta ord på det man själv (verkar) gilla i livet och då blir det plötsligt mera konkret - jamen, ja! Det där gillar jag ju faktiskt! Det där får mig att blomma som person.

Det svåra blir ju sen om man kortfattat och med några få ord ska beskriva det man gillar allra mest. Min gilla lista är ganska lång...(längst bak i antologiboken (som snart utkommer) får ni läsa skribenternas intressen i några få ord)

ps. Bilden då. Den är knäppt vid Ikea i Tammerfors och jag blev så glad att se att det finns så snygga sänghimmels ställning! Denna bild var det första jag visade åt mannen då jag kom hem och tillade att en sån ska vi bygga så kan vi ha riktigt mysigt där "inne" utan att nån ser en så fort de öppnar sovrumsdörren, ha haa....kvinnans list övergår...


Inga kommentarer: