m e d e l m å t t l i g t


"Ju mer man lär sig, ju mer inser man hur lite man egentligen kan"

Idag fick jag besök av en kär vän och vi hade givande diskussioner (tack Eva! ). Ordspråket ovanför kom i mitt sinne när hon körde härifrån...inte för att jag känner mig dålig utan mera för att jag blev påmind om hur mycket jag ännu har att lära mig och att det alltid finns möjligheter att utvecklas. Inom många områden!

Samtidigt är jag helt övertygad om att det är viktigt att man, trots att man är amatör, vågar pröva på nya saker. Fast man vet att många andra skulle göra det tusen gånger bättre! Vi måste sluta tänka att vi inte är bra nog...för det är vi ändå inte, ha haa! Det är ganska skönt att vara nöjd med ett medelmåttigt resultat. 

Sånt hos oss på påvallsbacken, nu ska jag fara på hästkurs!

Inga kommentarer: