Att dela med sig


Spelar innehållet någon roll?

Inatt vaknade jag klockan 1 (av en nattpigg katt faktiskt) och kunde inte somna om. Mina tankar vandrade iväg till Lördagens kvinnofrukost i Esse församlingshem och min medverkan där. Vad ska jag riktigt säga? Vad tycker jag är det viktigaste? Vad har jag som är värt att dela med mig av åt andra som har ännu mer att dela av åt mig?

 Ha haa...inte var det konstigt att jag inte fick tag i sömn...känner mig bristfällig, utan inspiration och som en grå mus. Min bön för denna vecka får bli att Herren vägleder och ger mig material så jag inte får tunghäfta.

Och ja, ännu hinner du anmäla dig! Välkommen med. Jag besökte kvinnofrukosten ifjol och det var en mysig tillställning...och väldigt givande att äta morgonmål i lugn och ro och med annat sällskap än det vanliga!


Inga kommentarer: