V Ä N D A G S K O R T


*Tid att träffas hittar vi alltid. Jag tackar Gud över en vän som du*

Visst är det så. Finns viljan så finns tid. Igår satt jag över två timmar på ett café med en vän och det gjorde väldigt gott åt denna mamma med fyra "gräsänkedagar" på kommande. 


*En sann vän är någon som kan höra dig även när du är tyst*

Ibland behöver det inte vara så intressant, så roligt, så djupt, så inspirerande. Ibland räcker det med att man bara är  t i l l s a m m a n s . Kravlöst. Som sann vänskap kan vara. Som sann vänskap bör vara.


*Jag är så tacksam att jag fått möta dig. För du är speciell och värdefull för mig*

Inte bara för den du är. Inte bara för hurudan du är. 
Utan för att du finns i mitt liv. 



Här är några av de vändagskort (dubblakort) som kan köpas vid missionsmagasinet (ursäkta bildkvalitén på bloggen men nuförtiden tas alla kort med telefon pga lathet). Öppet idag till 18 och lördag 10-14. Sen håller vi öppet tis, ons och tors 10-18.  V Ä L KO M M E N  .


Inga kommentarer: