A3 planscher för hela slanten


Alltså jag vet inte. Det finns tusen saker jag vill skriva och blogga om men inget blir ändå gjort. Känner mig lite som hamstern i hjulet som bara låter tankar mala utan att de får en chans att bli ord. Hamstern får ju inte heller så mycket gjort där i sitt hjul...

Nåja. Kanske en annan dag. I en annan tid.

Nu har jag inte tid för som de präktiga människor som vi är så ska vi börja ställs oss till sängs sådär en 20:30. Men lite reklam för kommande konfirmation (åtminstone i Esse blir ungdomar konfirmerade) vill jag göra! Dessa motiv finns i A3 posters/planscher att köpa vid missionsmagasinet. Perfekt till tonåringens rum och enkelt är det att sätta upp med nån snygg tejp. Finemang!
Och jo, jag vet att det är gräsliga mobilbilder men då kan det bara bli bättre i verkligheten *tummen upp*





2 kommentarer:

Camilla sa...

Wow! Vilka snygga planscher! Vad kostar de? :)

maria sa...

Tack! De är 10 euro styck