Nåt rosa


När man vaknar och möter en liten kille i rosa nattlinne,ha haa...och igår skrattade vi gott åt skillnaden på mor och fadersroller i hemmet (under gemenskapskvällen) så det kändes som teater imorse då jag såg vad han var iklädd i *blink*. Men denna gång var det nog Ruth som hade varit i farten och valt nattdressen åt Seth så jag ska inte skylla på fadern.

Gårkvällen blev fin och jag har nog tänkt skriva några rader om den men nu prioriterar jag annat denna soliga morgon. ..ska bland annat försöka smälta Korv Görans måltiden som blev intagen väldigt sent för mina rutiner. Det är nåt konstigt med kvinnokvällarna som ofta tycks leda till sena efterfester med mat och nattprat. Härligt! Och hemmet som jag besökte drömde jag om inatt. Det var såå vackert. Det finns så många vackra hem.

Fast alla hem är ju vackra då den rätta stämningen finns där. Visst!

Inga kommentarer: