Papparelationer


Guds fadershjärta - 
Hur papparelationer påverkar vår Gudsbild.

Detta tema berör vi ikväll på gemenskapskvällar för kvinnor och jag tror att vi får en givande stund tillsammans med Dana Fagerholm som föreläser. Alla är ju hjärtligt välkommen till Skutnäs bönehus i Jakobstad klockan 18:30. Mer info här. Jag ser framemot kvällen och räknar timmarna som ett barn, ha haa...

Temat är väldigt intressant och vi har ju alla olika erfarenheter i våra bagage som påverkar vår Gudsrelation endera positiv eller negativt. Många känslor ligger gömda under uppväxttiden och kommer fram då man själv blir äldre och just dessa känslor är viktiga att reflektera över. Vad har påverkat mig allra djupast i livet när det gäller min egen Gudsrelation? 

..men före kvällen ska vi tvätta lite kläder och så ska Seth och jag bara njuta av att de tre äldre for till förskolan och skolan. Skönt. Sportlovet har varit skönt och välbehövligt men rutiner och vardag ska absolut inte underskattas.


Inga kommentarer: