Svarta pax skåp

Förra månaden monterade min man upp 5 pax skåp med 9 dörrar till vårt sovrum (jag hjälpte faktiskt till att spika minispikar bakom skåpen). Vi har nu 10 hyllplan och fyra klädstänger vardera och behöver inte längre yra runt i huset efter pappans skjortor och mammans finkläder (som hon iof sällan använder). Nu är det ordning och reda som gäller - och glömmer jag bort hur ordning och reda ser ut så kollar jag bara i mannens skåp.
Ett skåp avvarade vi för småprylar, medicinlådan, farmors gamla, underbart vackra syskrin, strykjärn och andra viktiga saker.
De svarta skåpen ger en skön dynamik till vårt sovrum och tonar ner lagom mycket så man sover gott.
När vi hade löst problemet var strykbrädet skulle förvaras så var alla nöjda och glada.

Nån annan som plastat (eller täckt) in den gröna andaktsboken 'Ett är nödvändigt'? (den mest läsvärda andaktsbok som jag läst men tyvärr mindre vacker att se på) Är man nipprig med inredning så är man. Jag har blivit mildare med åren men har många noijor kvar *blink*.

Hoppas ni får en skön fredagkväll. Jag är gräsänka i en sisådär sju dagar och ska blogga ofta bara för den skull. Sen återgår jag till det normala med två inlägg i månaden. Typ.

Inga kommentarer: