förra julen tänkte jag - nästa jul plockar jag fram alla julgrejer jag har hemma igen och köper inte en endaste ny julpryl..........jag ska ha e lugn jul från börja till slut.......jo, pyttsan om det skulle lyckas!
***tänk att man känner sej själv så dåligt ***
men det mesta har jag ju faktiskt redan så visst blir det lite billigare då man julpyntar men julklapparna kan man ju inte återanväda *blink*
köpte igår bricka och siffror till adventsljusen från sunds, längtar nu bara efter adventstiden!

6 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Jag trodde du inte skulle ha någon adventsljusstake i år? ;) Tänk att det aldrig riktigt blir som man planerat! :)

Ivars sa...

Vilken fin blogg du har! O ljuvliga bilder på ert hem. Jag börjar också mer och mer längta till jul. O med min växande mage är det väl dags att ta tag i allt så länge jag orkar röra mig. Var med barnen till skogen idag och hämtade hem kottar, mossa och blåbarsris så ikväll blir det pyssel för hela slanten. Skön helg! :)

klipposfia sa...

nån liten pryl måste väl få va ny varenda år....enl mig åtm....men jag ska int behöva jaga den, den ska bara finnas där och jag råkar se den:) tänk om man sku återanvända julklapparna, inte så dumt:) man byter med grannen! tänk va spännande det sku vara:)

Ulrika sa...

Tack för inbjudan!!
Vilka härliga bilder du har från ert hem!

Kram Ulrika

Anonym sa...

ahh...
jag håller faktiskt på att längta ihjäl mig till jag får börja pynta på allvar :)
Har faktiskt satt upp lite kransar ren ;)

Fin-fina siffror!

Och tavellisten blev ju super!

Anonym sa...

Hej min vän,
Du har din sköna filt här hos oss... bara så du vet :)