Nu är äntligen den simpla fotolisten klar och korten uppradade....till julen får nog lite kransar/ ris pryda den också.....julkänslorna bara växer. Funderade igår om jag skulle byta till julgardiner i köket, de är ändå ganska diskreta....inte så juliga, men har beslutat att vänta till lillajul!
Lite ommöblering kom igen på tapeten, tycks aldrig bli riktigt nöjd......snart har jag väl alla möbler på exakt samma plats som för två år sen då vi flyttade in *LER*

Igår vaccinerade jag mina barn........ångrar mej idag! Tror att läkemedelsföretaget som har patent på vaccinet lurar hela befolkningen.....oj,oj vilka pengar dom får ut av denna epidemi....miljarder.......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!!
Tusen tack för inbjudan hit! Såå roligt att kika in i ditt underbara hem igen!!
Idag ska vi o vaccinera Ida, hoppas det går bra!:)

klipposfia sa...

vaccinerade åxå igår....men vet du, vad vi än gör så är det alltid folk som tycker det är fel....det finns alltid två motpoler, så det är att stänga tidningen och inte läsa mer utan man är nöjd så som man bestämt att göra å så hör man inte mer på det örat! ja e ju själv lika men det är så lätt att säg åt nån annan:) du har verkligen möblat som Lotta på Bråkmakargatan sku säj! kul med omväxling!

Annika sa...

Bra att ni vaccinerat. Jag tror att det lönar sig. Visst kan vi ifrågasätta vaccinets effekter men då borde vi nog ifrågasätta mycket annat också före det....

Jag har varit till Ikea två gånger denna vecka och kan inte få nog. Är massa saker jag vill ha därifrån. Då ni kommer skall vi fara dit själva så att vi kan titta i lugn och ro.

Lantliga drömmar sa...

Oj, jag kände nästan inte igen mig! Fick titta länge innan jag kom på hur du ändrat om! :) *skyller på febern*

Tavellisten blev såå snygg, nu får du vara nöjd ett tag igen! :)

Ja, vaccinerandet... Du vet ju vad vi tycker om vaccinet, och här ligger vi nu båda två ;) Gubben har varit sämre än jag, men annars är det inte värre än vanlig säsongsinfluensa! :)

Ha en skön fortsättning på helgen! Ni får pyssla lite för mig också på måndag! ;)