önskar er alla en riktigt trevlig lillajul......hälsningar från hesa. här har syrran och andre det riktigt mysigt. men på 42 m2 så hann jag inte fota något innan det var mest kaos överallt.......kan säga att alla vrår används till max nu med fyra vuxna och två barn!
har just varit på shopping och ska igen imorgon men nu ska vi leka med lego.....allt gott!!

PS....desto mera julhysteri/utbud det är i butikerna.......desto mera går mina tankar till att -jag-behöver-inget-av-allt-detta (bara-litegrann) *ler*

5 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Jag tänkte att "nämen har du tagit in en mörk låda?!", men såg insåg jag att ni var borta när jag läste vidare :) Hoppas ni har det riktigt skönt och trevligt! Du får hälsa syrran! :) (och riktigt mysigt ser det ut på bilden!)

sabina sa...

Hoppas ni hade det bra i stora staden. Antar att ni är hemma igen nu! Fint med kruk-granen!!

Lundagård sa...

Tänkte också jag skulle vänta och prata några ord.. men busy woman joo, så springer man vidare på nya uppdrag :-)
Hoppas det blir en träff snart ja!

Sköna uterum sa...

Tack för inbjudan, ser att det blir att styra dagspromenaden mot ert nästa gång mycket nytt och ändrat sen jag var in senast.

Lantliga drömmar sa...

Ja, vad bra och kul! Fixade du det? :) Du är super! :) Samåka? Jag kan ta bil isf!