g å v o r














kan man vara för barnslig? borde man försöka mogna till sej vartefter man åldras......eller ska man ta det lungt trots att den, barnsligheten alltså, bara ÖKAR med åren *gulp*. Av min roligaste svägerska ever så fick jag väldigt uppskattande gåvor som passade precis åt denna 28 åring.......gåvorna gavs i tur och ordning och rimmen måste läsas upp och innehållet gissas innan jag fick öppna...oooolidligt spännande!
PS. jag fick inte en moccamaster (en sån har jag redan - annars hade hon säkert köpt en ;-D), det var välbehövlig RENGÖRING till den, ha haa.....och julkalandern var ingen vanlig 99 cents chokladgrej...utan den är STOR och innehåller godissaker som mars, dumle etc.....GISSA om barnen e avundsjuka på mamma som har en JÄTTEKALENDER!!
Syrran och mamma körde lite mera märkes och "prydliga" gåvor som Maison Belle produkter, det roliga med den grejen vara att de på samma dag var till samma affär(Petterssons trädgård) och köpte samma produkter utan att veta om att den andra köpt liknande......och gissa vad de köpte. WC rengöring för hela slanten!! KUL VA! (jag vågar inte ens tänka varför)

4 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Haha :) Ni har humor allihop i er familj! :)

matilda sa...

trösta dig iallafall med att wc-rengöringen är superbra. du får ha en uppe och en nere. den doftar faktiskt ljuvligt och det kan ju behövas i en vessa :D
och stort grattis i efterskott, det missade jag att skriva igår!

Linda sa...

Självklart hade du fått en moccamaster om ni inte hade haft en från förr! ;-)

Margaretas vän sa...

oj, hjälp! Bäst att inte analysera varför du fick wc-rengöring. Hehe.

men du har alltid så fint alltstans så det var nog bara en rolig slump.
Gott doftar de iallafall.