s t j ä r n a n



jag kommer att sakna stjärnan på vinden sen när det blir dags att ta ner den.....den är det första man ser när man kommer upp på den annars ganska mörka vinden.
smycketrädet fick jag av syrran till julklapp, hon tycker säkert jag har så många smycken att ha där, ha haa........när jag tog kortet hade jag endast vigselringarna på mej, bara för att det skuggiga trädet inte skulle se så fattigt ut.

ps. ända sen vi lade golvet på vinden, för 4 år sen, har jag ångrat att vi inte lade ett vitt golv som vi har på nedrevåningen...en sån grej som ingen annan bryr sej om men som jag själv påminns om varje gång jag stiger över tröskeln......one day.....

2 kommentarer:

Ledsna laminatet sa...

Hon fyller säkert på med smyckespresenter i många år framöver!
*man kan ju alltid hoppas*

Jättesnyggt träd!

kanske du lämnar Stjärnan oppe hela året. Som en inredningsdetalj som alla kommer att störa sig på.

Som jag gjorde med men julfilt. Lagade alla rutor exakt lika utom en ruta- den var vinröd och vit. En udda detalj i det annars så perfekta. ;-) :-D

maria sa...

ha haa, skulle vilja se filten !!