rap

så var helgen över....med tre fester tre dagar i rad.


*rap*


känner mej som killarna, blixten och lovisa på bilden och vill helst bara mysa på ett fårskinn med min käresta....typ......men nu är det ju måndag, julveckan!....en låååååång minneslista har jag skrivit innan jag rattar bilen till stan. Jag tänkte att jag ska ta ALLT på en gång! så nu får jag snart börja beta av listan - julklappar åt fem fadderbarn, julklappar åt egna bortskämda barn som redan har allt de behöver, julklapp åt syrran som sagt att hon köpt en åt mej (viktigt att poängtera sånt så man säkert får i gengäld sen - HON har förstått regeln) deodorant, finbyxor åt Ivar, pärona, ingredienser till ALLT julbak som jag eventuellt sen bakar, hårkräppare - jag får nog inte låna svägerskans hur länge som helst och jag vill inte ha platt hårfall under julhelgen, sköljmedel....etc etc etc........sist men absolut svåraste - julklapp åt familjen flax....åt svärmor! och så lite pysselgrejer att göra eventuella julkort med barnen om vi känner för det.........har ännu inte fått nåt infall av att börja fixa julkort......


ps. kan ju tillägga att jag aldrig rapar, jag vet inte ens om jag KAN rapa. tycker det är äckligt när folk rapar om det inte är en liten bebis....de däremot är ljuvliga då de rapar!


*rap*

1 kommentar:

Annika sa...

hoppas svärmor ger lite tips som kommentar ... 2 tips, ett åt dig och ett åt mig :)

eller kanske det räcker med snälla barnbarn?