snyggt ljus

huvudsaken är ju trots allt att man HAR belysning.....skulle den dessutom vara snygg och passa stilen skulle det ju vara ännu trevligare!
men det är inte så enkelt att planera in ny belysning då man inte byter tak, skulle helst  ha rediga (20 cm), runda spottar infällt i taket men det går ju ICKE, nej, nej.....så nu går mina tankar till  sända skenorna vid IKEA men de känns inte heller helt rätt......
ovanför badrumsspegeln skulle gärna BERTYLL få vara, MEN nu är det så att BERTYLL inte är tillräckligt djup för att kunna kika över kanten på badrumsspegeln (eftersom jag önskar mej en sån spegel som går att öppna så jag kan se bakhuvudet då jag gör mina fina håruppsättningar! OCH såna speglar är ju djuuuupare än en platt)
så HUR ska jag resonera i detta fall? välja en snygg, platt spegel med favoritlampan ovanför MEN utan möjlighet att vara bekväm då jag fixar festfrisyren.......ELLER välja en djup, fulare, spegel MEN som är praktisk med hyllplan inuti och öppningsbara speglar så man ser var man sätter hårspännen!

nåja...jag funderar vidare, på måndag ska vi dra strömmen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har den ultimata lösningen på problemet. Du köper din favorit lampa och platt spegel och jag fått göra fina hårkreationer... Det vinner vi båda på!!
Jenny

maria sa...

Jenny...låter finemang :-)