Händelserik vecka med föreläsningar



Hallo min kära blogg, har inte helt övergivit dig fastän det verkar så.
Vi har haft några tuffare dagar med Seth som haft hosta, stegring och ett humör som får vem som helst att hisna....nån borde ha smygfilmat oss i samband med hotellfrukosten i Oulu i onsdags...eller så inte! Nåja, jag hoppas att inte någon av de andra hotellgästerna blev bekymrade på oss och tror att vi alltid har sådana scener vid måltider. Men lessamt var det att killen inte mådde så bra då vi skulle till superpark och hela det köret. Han fick mestadels sitta i vagnen och titta på de andra.

Nu är dock ordningen återställd med en nöjd Seth och denna vecka kommer att bli hur bra som helst - ikväll bänkar jag mig i näs bönehus där Marion Hagman föreläser om att "reparera spruckna relationer", info här .

Sen på torsdag kväll så ordnar vi, folkhälsan i Esse, vår inspirationskväll i Överesse skola med vår allas Bella som föreläser om "träningsglädje" och så ska denna tjej, Ulrika, föreläsa om "var snäll mot dig själv" info om inspirationskvällen här! Den kvällen ser jag också framemot, det kostar inget och alla är hjärtligt välkomna!

Jag kom nyss hem från missionsmagasinet och med mig hade jag detta söta kortpack med olika bibelverser att sätta upp på kylskåpet med en klädnypa (som har magnet bakom) Vilken rolig ide! Fanns två olika modeller så kom och köp din egen! Har ju planerat att vårt blivande kylskåp och frys ska bli integrerad men var ska jag då sätta alla mysiga magnetgrejer som man vill ha framme?


Inga kommentarer: