Missionsmagasinets julbasar


Ni kommer väl på julbasaren till missionsmagasinet imorgon! Gröten brukar smaka ljuvlig och så kan man köpa hem nåt smått och gott...varför inte ett ljus som är gjort med kärlek och där julevangelium får en fin synlighet. Det ljuvliga evangeliet!

...och så tavlor såklart. Alla dessa hundratals tavlor med givande budskap som jag ramat in till lust å leido men som trots allt ger mig så mycket inspiration och glädje! Kan man ge nån bättre present än ett budskap där Herrens kärlek får lysa?...och vad gör det fastän tavlan inte passar in och hamnar i skrubben. Redan som läst är budskapet nått. 


*med evig kärlek har jag älskat dig. Därför låter jag min nåd förbliva över dig*



2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej. Går det att köpa julevangelie texten utan ram? :) Den var såå fin!!

maria sa...

Jodå, det finns där!