tillfälligt

detta är tillfälligt tänkte jag igår då jag invigde duschen i pannrummet.......likadant tänkte jag då jag öste ner rentvättade kläder, bland allt damm, i en stor väska och trippade till datarummet och hängde upp dem.....

spegeln som vi haft i badrummet dessa 5 år var tydligen också tillfällig....nån som vill ha den (gratis förståss) ?? måtten är 63 x 92 cm.....den är byggt med kärlek av gubben (av golvlister) och har med tidens rätt spruckit lite i sömmarna, men spegeln är tjusig, hel och lite smutsig (därav mitt suddiga ansikte, jag försöker inte dölja nåt och du har inte smutsig skärm)tveka inte om ni har nån vrå i hemmet som inte är alltför perfekt och var denna spegel skulle passa .

3 kommentarer:

Linda sa...

Jaag :D

maria sa...

kom nu fram till att spegeln får pryda sovrummet istället....Linda, om jag ångrar mej så får du den sen..... :-)

Ivars sa...

Tack för ikväll! Vad kul att du kom ut en stund. Sköt om dig :)