Reklam

                                       
Jag lånar bloggen för reklam:

För nästan ett år sen var det en solig och varm vardagskväll,
jag hade varit ut på en promenad och njöt av att vara ute, mannen var på jobb, övertid.
Den kvällen var det, som LFF ordnar en gång i året,
gemenskapskväll för män och kvinnor 
utan man och på grund av det vackra vårvädret stannade jag hemma 
(trots jag blivit erbjuden barnvakt!)
efteråt hörde jag att kvällen hade gett så mycket, så mycket
och att det redan då bestämdes att det skulle bli en uppföljning
nästa vecka blir det nästa träff
 på tisdag (7.5, kl. 18.30) är du välkommen till Punsar bönehus för ta del av temat "Förlåtelse och bikt del II"     

man får komma fast det är vackert ute, fast man inte får mannen eller frun med sig och fast man inte var med förra året, på del I
alla som vill är välkomna!

(inlägget är skrivet att syster Annika)

3 kommentarer:

maria sa...

sköter du?? ;-)

gubben min är borta förståss!

matilda sa...

oj nej, är det på tisdag! vi som hade tänkt fara på den om vi sku få barnvakt. skulle så gärna, men har lovat saga att fara å titta på alvas och wilmas våruppvisning med jkg. hon har sett framemot det så länge. äsch vad harma jag blev nu :(
hoppas alla andra får en givande kväll!

LB sa...

Harmt att näs skola har vårfest..

O så har jag ju J i Sveariket på tisdag, dessutom.
Buhuu..