s t i l l h e t


"Genom stillhet och förtröstan blir ni starka"
Jesaja 30

Med dessa ord så tror jag att jag avslutar detta inlägg innan jag ens börjat det. Har inget annat vettigt att komma med idag igen. Fast å andra sidan är väl detta det vettigaste man kan säga. Styrkan för alla våra göromål finner vi hos Gud. Må vi bara förtrösta på honom i allt!
Känner mig trött och tystnaden i huset passar utmärkt idag. Har fått min dagliga dos av social samvaro tillsammans med vår enträgna "mamma-barn jumppa gruppen" och nu har jag inget mera "måstas" idag.

Ps. här ser ni lite av det vi pysslade med i måndags. Ni har väl prickat in julbasaren på lördag! Vi håller på att samla ihop ett super fint lotteri så det lönar sig att komma och köpa många lotter. Dessutom kommer vi att ha en stor burk full med godis till en gissningstävling. Den som tippar rätt (eller närmaste) antal vinner hela burken och dess innehåll.


Inga kommentarer: