Rör bara om


Måndag morgon till ära startade jag med att baka hembakat bröd *bröstar upp mig lite och ignorerar det faktum att jag enbart behövde blanda vatten till frö sörjan*.
Gott blev det och man kan knapra på dem precis som de är.
Dessutom behövdes ju, som sagt, inga bagarkonster heller.

Förresten så undrar jag om inte Gud gett oss extra förmiddagstimmar här på påvallsbacken? Timmarna  mellan 5 - 11:30 känns som en heldag.
Nåja, nu sover killen den långa eftermiddagsvilan och då brukar timmarna springa iväg! Ikväll ska jag på gemenskapskväll till Risöhäll bönehus och jag har på känn att det blir riktigt intressant. Temat är vittnesbörd och tyvärr finns det inte nån information om vem som håller det men jag har hört att det är några yngre kvinnor som brukar träffas i nån bibelgrupp. Vi får se om ryktet stämmer!



Inga kommentarer: