om det och det...


Vad gör hon då som aldrig tar sig tid att blogga? En dåligt uppdaterad blogg är ju så tråkig. 
Tiden finns men inspirationen har på nåt vis varit som bortblåst trots att det finns såååå mycket att blogga om. Jag kunde blogga om hemmet som är färdigt renoverat (på insidan), om en ny snygg taklampa som mannen tycker är ful (jag kan inte ens nämna vad den kostade, vissa sanningar är bäst att hålla tyst om), om en ny tapet, om ett nytt kök, om ett nytt vardagsrum, om en ny vardagsrumsmatta som kommer att hänga med i åratal, om en svartmålad kökssoffa, om ett stort träd som stormen Salomo bröt av och mest av allt om honom som bär oss varje dag, Jesus, som jag älskar över allt annat.
Ja, det finns mycket att skriva om...
Återkommer senare, nu ska jag laga lunch åt mina fina fyra. De som vill ha sol, värme och bad istället för att vara inomhus och reta mamma med sitt gnabb sinsemellan. Tror vi måste trösta oss med extra mycket fredagsgodis istället.

ps. Denna tygväska finns att köpas vid missionsmagasinet för ynka 6 euro. Perfekt åt tonåringen att hänga på en krok i sitt rum. En väska behöver ju inte användas som en väska.

*Dag efter dag bär han oss*

Inga kommentarer: