vardagsrummet





Vet att många är nyfikna på att se hur vi bor nu då vi kastat om vardagsrum och kök så nu bjuder jag på några mobilbilder denna kväll då kvällssolen strålar in och det borde vara förbjudet att fota i motljus. Dessutom är fönstren här i vardagsrummet så smutsiga så jag borde skämmas. Jag måste ju vara den lataste fönstertvättaren som finns på denna jord.

Har fått nya fönster, har en enjo fönsterskrapa i skåpet och inte ens det får fart på fru B.

Men nu ska jag inte dalta mera på denna sida utan krypa raskt ner i säng. Jag vaknade 04:20 i morse p g a att mannen sökte sitt glasögonfack och jag kunde inte somna om. Då började jag istället läsa en bok av Petra Krantz-Lindberg-"medkänsla för barns självkänsla" på morgontimmarna (med den påföljden att jag inte visste hur jag skulle bemöta barnen då de vaknade, ha haa) så nu är undertecknad väldigt tom i hjärnan och sådär lagom trött.

Imorgon kommer köksbilder (då ska jag fota mot morgonsolen, ha haa) Godnatt.

Inga kommentarer: