12, i min handväska




i min hanväska finns inget intressant....jag borde dessutom köpa en ny. väskan längst ner till vänster är från ellos och den är min favorit. (den högst upp till vänster är från HM och de andra två från lindex)
ja, för att nu fullfölja uppgiften att beskriva vad som finns i min egen väska så är det en röra av blöjor (oanvända). tvättlappar. extra byxor och body åt Ruth om olyckan kommer då vi är borta. plånboken. leppomada....kvitton och några tuggummi som hamnat längst i bottnet tillsammans med annat småskräp som alltid samlas trots att jag ganska oftar städar väskan.....

2 kommentarer:

levnadsglad sa...

känner mej lugn nu när jag vet att du inte har använda blöjjor i väskan. :)

Min väska innehåller samma sak, speciellt de förargliga tuggummina i botten av väskan .
Vi hörs!

Flickan på landet sa...

Min väska innehåller en del liknande saker fast babykläderna behöver jag inte slarva med mera ;)Väskan högst upp till höger har jag också o tycker massor om den!!