21, det här är jag bra på


ingen kan allt men alla kan något


varför är det så svårt att skriva vad man är bra på...det känns som om man skulle skryta. men jag tror det är bra för självkänslan att fundera på vad man är bra på.....

* jag är bra på att ta hand om äldre människor

* jag är bra på att bryta pinsamma tystnader..."utfyllningspladder"

* jag är bra att rita (åtminstone HAR jag varit det....)

* jag är bra att hålla tiden

* jag får saker och ting gjorda

* jag är bra på att inreda...åtminstone så att jag själv trivs

* jag är en baddare på att äta choklad....får aldrig "fylna"

ja, det var några saker...listan kunde göras hur lång som helst, ha haa.....skämt å sido.....

fundera själv...vad är du bra på?

2 kommentarer:

sabina sa...

Din lista speglar precis min bild av dig! Du är duktig minns det!

levnadsglad sa...

haha :-D "utfyllnadspladder", det var roligt! Minns du att jag sa det åt dej. Fast du är bra på mycket annat också!!

Tycker också det är svårt att säga vad man är bra på. Själv säger jag som så, att jag är inte riktigt bra på något men jag kan lite om mycket. Det är väl sådär lagom skrytsamt..? ;-)

Du är bra på att vara du = härlig, omtänksam, rolig!