22, det här är jag mindre bra på

* jag kan inte BAKA så värst bra...visst, ibland kan det lyckas och jag föredrar hembakt när jag bjuder gäster....men oftast blir jag besviken över resultatet.....
* jag är dålig på att ha rutiner på städning...FREDAGSSTÄDNING är inget för mej, städar när lusten faller på....

* jag är dålig på att shoppa kläder åt mej sjäv...borde ha en klädstylist

* jag är dålig på UTHÅLLIGHET......det ska ske nu....att boka södernresa ett halv år på förhand är alltså inget för mej. OM det nångång skulle bli aktuellt.....

* jag är dålig på att hänga torr tvätt i skåpen, de hänger alltid ngr dagar extra på snöret...tills nästa sats ska hängas upp

* jag är dålig på att ta mej EGENTID....jag får bara skuldkänslor.....sen när barnen är stora, då bejakar jag mina intressen....

men MIN BÄSTA TID ÄR NU!

Inga kommentarer: