27, mina favoritsaker



hmmm, jag har nog inte riktigt nån favoritsak....det finns så mycket jag tycker om.....och nu går mina tankar naturligtvis till inredning......ska jag välja ut några riktiga favoriter så blir det nog skåpet i lekrummmet och skåpet som vi har i köket. äkta, gamla, ordentliga grejer.......och så golvet, trägolv tröttnar jag aldrig på!!
ja....kristallkronan i vardagsrummet är också en kär pryl, den är sned, vind och gammal...men vacker på sitt sätt......och när solen lyser in glimmar det i alla olika färger på tak och väggar. barnen tycker det ser ut som om rummet har magafari (japp, jag vet att det låter långsökt *blink* men barn har FANTASI)!
ps. alla bilder är gamla och katten e död (överkörd, tyvärr)

1 kommentar:

Johanna Pettersson sa...

å katten e död, den va bra. :-) ert skåp i lekrummet e så praktisk, borde finnas i alla hem.