s e m e s t e r


Nu känner jag mig redo för semester....bara dagens skift kvar (i detta strålande solsken) så får jag koppla bort "jobbdelen". För visst rutas livet in på ett annat vis då man skiftar. Man missar vissa tillställningar då man jobbar kvällar och helger och man följer inget visst mönster. Alltid när man planerar nåt så går tankarna till arbetslistan - hur arbetar jag då?
Men missionsmagasinet finns ju alltid om jag får extra energi, redan imorgon ska förrådet tömmas åtminstone så mycket så att Torsten slipper in dit och skruva upp några hyllplan där. Vi har ett kaos i detta rum och jag hoppas att vi så småningom får ordning på torpet! Där finns ju också alltid kläder att sortera och annat pyssel man kan göra till försäljning. Vår egen samlingspunkt i stan.

Vad tycker ni förresten om kortet, ser det inte skönt ut att sitta i solen med apelsinjuice och fötterna i vattenbad!? Jag kommer att sakna avd 8 den fina personalen där! Att jag skrev på kortet att jag återkommer var ingen "för stunden känsla". 

Inga kommentarer: