R U T H



Idag var vi en snabb sväng in till stan (efter matinköp) för att kolla body utbudet åt Seth. Men på nåt konstigt vis kom vi hem med nya änglavingar åt Ruth och nån väldoftande parfym åt hennes mamma.
Inga nya bodyn alltså.
Den jakten får fortsätta nån annan dag.
Utan barn.


ps. hon hade en väldigt bra motivering då hon tjatade om sina vingar vid lindex. - "jag behöver de där vingarna som jag kan leka med. När jag kommer hem har jag inget att göra och sitter bara i soffan och stirrar rakt fram! Edith och Ivar får vara i skolan och Seth ska sova. Vad ska jag göra då?"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den första bilden sku jag vila ha i a5/a4 format med färg. Sku det gå at fixa såna ti magasinet?

maria sa...

Det går bra. Vill du ha i båda storlekarna eller endera? i A5 har jag enbart svarta men i A4 finns både vita och svarta ramar.

Anonym sa...

Okej i a4 med vit ram./lena björkell

maria sa...

Ok, meddelar sen då den kan hämtas vid missionsmagasinet :-)