f ö r k l a r i n g

det känns som om det är dags för en förklaring till mitt tidigare inlägg som handlade om att r i t a....jag vill ju inte att nån ska tro att jag verkligen är så "taso" som det låter......nej, denna mamma har VERKLIGEN koll! barnen får inte rita på nåt annat än papper och konstverken har tillverkats under en längre tid, sisådär två år........och fastän hon älskar att dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro så hör hon med ett öra vad barnen sysslar med......

som sagt, jag har koll och ser till att mina barn uppför sej suveränt i alla lägen och äter varierande kost.....(som ni ser ovan).......om nån trodde nåt annat! *ler*. och nu ska jag fara och sova.........mina fina , snälla barn sover redan i renbäddade sängar, är nyduschade och har rena pyjamas, är mätta och belåtna och har borstat tänderna...(okej, lite överdrivet men ni förstod poängen.......) nati, nati!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Mina tankar går från "normal mamma" till "perfekt mamma" ;) Härlig bild på Ruth, hon ser ut att vara en riktig solstråle!

...och vad gäller kuddar, så tycker jag oftast, helt ärligt, att de mest är i vägen :) Man måste ju lyfta ner dem på golvet för att rymmas och sitta...! :D