k a f f e

det är inte alltid lätt....men det går!!nu pratar jag om att köra en viss MATSTIL.....ser ni vad jag hade framför på vår kaffepaus när vi campade! goda, chokladiga, tjocka, mjuka, smaskiga mockarutor alá Linda.....och jag tog inte en enda! (och jag behöver knappast tillägga att jag gillar dessa bakelser).......men hela sommaren har jag inte klarat av att motstå frestelse......några (läs ganska många) FAZERS chokladbitar har jag unnat mej i sommar! det finns ju ingen regel utan undatag!


bilden överst ska föreställa min lchf äppelpaj....den innehåller äppel, kokosflingor, smör och kanel....med grädde (osötad) ovanpå, förståss!

2 kommentarer:

levnadsglad sa...

Heja heja bruden!

Du är så duktig! Å så har du blivit så smal& slank!

Själv ska jag på allvar minska på sockret denhär veckan. Framförallt lära mej dricka kaffe utan socker..

Hörs!

Anonym sa...

hej!
har du receptet på äppelpajen..?
"Måtten" alltså ;)
H. moster L