i n s p i r a t i o n


man borde starta nåt virkprojekt nu till hösten, så man har nåt annat att göra än att gå mellan kylskåpet och soffan.......men på nåt konstigt vis infinner sej inte inspirationen....

eller är det så konstigt, egentligen!!

nåja, Ruth har iallafall behag till virkkorgen, ungefär sjuttielva gånger per dag drar hon ut garnnystanen, eller garnhärvan menar jag!

så istället för att föreställa mej en vacker, rutig pläd kunde jag ju sänka ribban och föreställa mej en korg med fina nystan........

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Mmmm, sen kan man ju fundera på hur länge det skulle finnas fina nystan i korgen... ;) Barn är minsann effektiva! :)

Flickan på landet sa...

Sådär ser mina korgar också ut numera. Innan vi fick barn fanns det prydliga nystan &
trådbollar =0)Mmmmm gott med våfflor till frukost :)
Din syrra o du är nog väldigt lika. Fina bilder du har fotat av henne :)*vilket minne*

Lantlig Längtan sa...

Det känns att hösten börjar infinna sig. Fick själv lust att börja sticka eller virka här om dagen, men för min del strandade det när jag inte kunde hitta virknål eller stickor...

Jätte fina gravidbilder du fotat av syrran din!